Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης είναι προϊστάμενος του Ι.Ν. Αγίου Νικολάου Πευκακίων ο οποίος βρίσκεται στην οδό Ασκληπιού 38 κάτω απο τον Λυκαβητό.

Επιπλέον είναι υπεύθυνος συντάξεως του μηναίου περιοδικού "Ενοριακή Ευλογία" το οποίο έχει πανελλήνια και όχι μόνο προβολή.

 

Εχει αναπτύξει αναλυτικά το θέμα Εκκλησία και Πολιτική και με ομιλίες και με γραπτά κείμενα. Η εισήγησή του στο συνέδριο με θέμα "Εκκλησία και Πολιτική, ενα θέμα ταμπού" που πραγματοποιήθηκε στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας ,υπό την αιγίδα της Μητροπόλεως Πειραιώς, διευκρινίζει και αποσαφηνίζει το φλέγον αυτό θέμα. Εξηγεί και αναλύει  επίσης την τεράστια διαφορά του Ι.Καποδίστρια ως πολιτικού σε σχέση με τους συγχρόνους μας πολιτικούς.

 

Την Ενότητα αυτή την χωρίσαμε σε κατηγορίες βάσει των θεμάτων που έχει αναπτύξει ο π. Βασίλειος σε τηλεοπτικές εκπομπές. Ετσι έχουμε δημιουργήσει  κατηγορίες όπως Εκκλησία και πολιτική, Παιδεία, Καποδίστριας ,Θεολογία.

Η προσωπικότητα του πρώτου μαρτυρικού Κυβερνήτη της νεοσυσταθείσας Ελλάδος μετά την Επανάσταση του 1821, μέσα από χρονικά της εποχής.

 

Στο "ΕΝΟΡΙΑΚΟ ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ", στο πλαίσιο των εκδηλώσεων "Ενορία εν δράσει..." του Ιερού Ναού Ευαγγελιστρίας Πειραιώς, ο π. Βασίλειος Τσιμούρης, Θεολόγος φιλοξένησε και συζήτησε το θέμα «Είναι τυχαίο το φύλο του κάθε ανθρώπου;» με τον Πρωτοπρεσβύτερο Βασίλειο Βολουδάκη την Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014.

 

Ο π.Βασίλειος Τσιμούρης στις 26/11/2014 στον Ραδιοφωνικό Σταθμό της Πειραϊκής Εκκλησίας φιλοξένησε στην εκπομπή του "Μαζί με τους γονείς" τον π.Βασίλειο Βολουδάκη και συζήτησαν το θέμα "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ"

 

 Ο π.Βασίλειος Τσιμούρης στις 19/11/2014 στον Ραδιοφωνικό Σταθμό της Πειραϊκής Εκκλησίας φιλοξένησε στην εκπομπή του "Μαζί με τους γονείς" τον π.Βασίλειο Βολουδάκη και συζήτησαν το θέμα "ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΠΙΑ Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ;"

Ὁ μήνας Μάϊος μᾶς καλεῖ καί φέτος σ’ ἕνα θρηνητικό ἑορτασμό μέ ἀφορμή τήν ἐπέτειο τῆς Ἁλώσεως τῆς Πόλεως πού ὑπῆρξε ἡ Ζωή καί τό Φῶς τῆς Οἰκουμένης!

Αὐτός ὁ θρῆνος, ἄν ἦταν θρῆνος ἐπιγνώσεως καί μετανοίας, ὅ­πως ὁ Ἀδαμιαῖος, θά μεταστοιχειωνόταν σέ ἀλλαγή σκέψεως καί ἀλ­λαγή πλεύσεως. Θά δρομολογοῦσε καθοριστικές ἐξελίξεις γιά τήν πο­­ρεία τοῦ Ἔθνους μας καί, κυρίως καί πρωταρχικά, θά ἀνέτρεπε ἐκ βάθρων τήν Βαυαρική Προτεσταντική παράδοση, πού ἔχει γί­νει φι­λο­σοφία, θεολογία καί ζωή τῶν Νεοελλήνων ἀπό τότε πού θεμελιώθηκε μέ τή βία ἀπό τόν Βαυαρό ἀντιβασιλέα Maürer καί τόν θλιβερό κληρικό συμπαίκτη του Θεόκλητον Φαρμακίδη, τό 1833.

Ἡ Βαυαροπροτεσταντική σκέψη καί κοσµοθεωρία

ἔγινε καί συνείδηση τοῦ λαοῦ µας!

Ἡ Βαυαροπροτεσταντική σκέψη καί κοσμοθεωρία ἔγινε σταδιακά καί συνείδηση τοῦ λαοῦ μας, ἀφοῦ οἱ Πατέρες μας ἐκδίωξαν μέν τήν Βαυαρική κατοχή, ἡ ὁποία μέ πρόσχημα τήν ἡλικιακή ἀνεπάρκεια τοῦ Ὄθωνα ἐπέβαλε στήν Ὀρθόδοξη Πατρίδα μας τήν Θρησκευτική Πολιτική τοῦ Λουθήρου, δέν ἐφρόντισαν, ὅμως, νά ξεριζώσουν αὐτήν καθ’ ἑαυτήν τήν Προτεσταντική Πολιτική πρακτική, μέ ἀποτέλεσμα νά παραπαίη τό Ἔθνος μας ἐπί δύο αἰῶνες, προσπαθῶντας νά ἐπα­νεύρη τήν αὐτοσυνειδησία του καί «οὐκ ἔχει τόν βοηθοῦντα»!

Σήμερα, φαίνεται πιά καθαρά ὅτι ὁ Ἐκκλησιαστικός Καταστατικός Χάρτης τοῦ 1833 σημάδεψε ἀποφασιστικά τήν πορεία τοῦ Γένους μας, ἀφοῦ πρόκειται γιά κείμενο μέ αὐθεντική Προτεσταντική σφρα­γί­δα, πού θά μποροῦσε νά συνταχθῆ μόνο “πάνω ἀπ’ τό πτῶμα” τοῦ μαρτυρικοῦ Καποδίστρια, αὐτοῦ τοῦ ἀνεπανάληπτου φορέως τῆς ἁγιοπατερικῆς Παραδόσεώς μας. Ἕνα ἐπαίσχυντο κείμενο, τό ὁποῖο ὅριζε ὅτι «Ἡ Ὀρθόδοξος Ἀνατολική Ἐκκλησία τοῦ Βασιλείου τῆς Ἑλλάδος κεφαλήν γνωρίζουσα τόν Ἰησοῦν Χριστόν, κατά τό διοι­κη­τι­κόν αὐτῆς µέρος ἔχει ἀρχηγόν τόν Βασιλέα τῆς Ἑλλάδος»!1